روز عشق(92/5/25)
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 679
بازدید کل : 283108
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
دو شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, :: 19:50 :: نويسنده : فافا

ابتدا سس بشاملدلتون نخوادا وگرنه دعواتون میکنم دیگه عکس نمیزارم

سپس مواد+سس بشامل+سس مایونز

قبل و بعد از پخت

عکس انگشتر نشون عروس عموم به همسری نشون دادم بعدم پاک کردم یادم نبود قرار بود عکسشُ بزارم اینجا

 


نظرات شما عزیزان:

یاسمن (سه شنبه ها)
ساعت18:49---3 شهريور 1393
اووووووووووووووووووووووووووووو و ....کی میره این همه راهوووو ببین چه کرده برای آقاشووووون
آقا دلم خواست جاش من میرفتم سربازی این همه بهم میرسیدن
خیلی خوبه مامانیت انقدر باهات راه میاد کمکت میکنه چیزایی خوشمزه خوشمزه برای آخاتون بپزی
تو غذا خوردم آخاتون وشوهر بنده حسابی شبیه همن مخصوصا تو قسمت سریع خوردن غذا
ایشاالله که این 2 ماه زودی میگذره و دوبراه از این روزهای عشق مینویسی برامون
لاکاتم پیدا نبود خانوم زرنگ
دوست خوبم:دوست داشتم بیشتر براش میذاشتم ببره اما دیگه جا نداشت:(یعنی انقدر تند میخوره بعد اخر با تعجب میگه من چرا دل درد گرفتم مخصوصا اگه غذایی رو بیشتر دوست داشته باشه سرعتش میره بالا:)ایشالا:-*یاسمن من این کامنت قبلا تایید کردم اما هرچی گشتم ندیدمش:(


یاسمن (سه شبنه ها)
ساعت17:56---1 شهريور 1393
یعنی گشنم شد در حد لالیگاااااا
ببین ...بین هی بهت میگم متوجه نمیشم مطلب گذاشتی
الان دیدم زده فافا یه مطلب نوشته بعد که اومدم دیدم ای داد بیداد اول اینکه یه مطلب قبل ترش نوشته من نخوندم بعدشم اینکه عکسو برام گذاشته من ندیدم
چقده من بدبخخخخخخخخخخخختم
تو رو خدا ایندفعه مطلب گذاشتی بیا بهم خبر بده منو انقدر تو کف نذار
نژاد پسرت
حسابی از این روزاتون لذت ببریدا حسابی
من برم مطلب بالا رو بخونم که داغ داغه
دوست خوبم:ساعت شش عصر چه گشنگی دختر هاااان:)گریه نکن بابا ایشالا عکس بعدی نزار با ر ز هستش نه این ذ:))جووونم کسی صدام کرد:)


مریم
ساعت16:46---1 شهريور 1393
سلام فافا جونم
معلومه که خیلی خوشمزه شده
دست و پنجه ت طلا
دخترمون کدبانوئه
انشالله همیشه در کنار هم شاد و خرم باشین
دعا میکنم این ایاام زود بگذره و خیالت راحت بشه
و اما... از دست این برادرای گشت بخدا دل منم خونه... یکی نیست بگه خو واسه چی بیخودی گیر میدین
عاشقونه هات ابدی عزیزم:
دوست خوبم:ای بابا با این تعریفا شرمنده میشم من:)باید حال عمه کسی رو که سربازی برای هرنفر تو شهر خودش ننداخته پرسید:)اخ اخ این برادرای بووووووووق مرسی عزیزم عاشقونه های شما مخاطب خاصتم همیشگی باشه ایشالا بووووس


آتوسا
ساعت13:33---1 شهريور 1393
به به،عکسش خیلی خوشمزس فافا جون،نوش جونتون
فافا امیدوارم سربازی همسریت به سلامت بگذره،تو هم همیشه با انرژی باشی و دیگه ناراحت نباشی
دوست خوبم:مرسی عزیزم


دریا
ساعت16:41---31 مرداد 1393

عکسش که خیلی خوش مزه است همشو خوردین؟
دستتون درد نکنههههههههههههه شکمتونم درد نکنه
تیپت چی بود اونروز؟

دوست خوبم:من که گوشت داشت نخوردم گوشت بدم میاد همسری یه دونشو میل کرد بقیه رو برد خونه یکی نازنین(خواهر دومادآرام)نوش جان کرد بقیه رو فردا مامان2 همسری میل کردنبوسهشکم نفسیم درد کرد ولی خوب شدخندهتیپ عیدم عکسشُ گذاشته بودم مانتو صورتی روسری بزرگ صورتی کار شده با شلوار جین مشکی لوله کفش جیر مشکی با پاپیون صورتی کیف جیر مشکی با لاک کمربند ساعت طلایی الان کامل تصورم کردی چه جیگری بودم:))



فاطیما
ساعت14:05---31 مرداد 1393
سلام فافا جونم منم عاشق لازانیام خیلی دوس دارم البته دیشب با دوستم رفتیم بیرون خوردیم خخخخخخخخ
شرمنده کانت زیاد نمیزارم ولی هر روز میام وبلاگت ولی خب حوصله هیچی رو ندارم حتی خودمو خودت که بهتر میدونی بخاطر درسامم هست ایشالله سربازی شوهریت هم زودتر تموم میشه موفق باشی گلم
دوست خوبم:سلام عزیزم نوش جونت.میدونم عزیزم خودتو زودتر با شرایط مچ کن میدونم سخته اما به نفع خودتو ایندته بعدم بشین سر درست فرصت ها رو از دست نده افرین عزیزم


همسری
ساعت18:35---30 مرداد 1393

سلاااااااااااام نفس من
یعنی اون شکلک بی تربیت خیلی توپ بودا خیلی
یادت باشه اینسری برام یه کله پاچه بزاری که با اشتها بخورم نامردی اگه فکر کنی به خاطر خودم میگم من برا لذت بردن خودت میگم
یعنی این لازانیا باقلوا بودا باقلوا با روح و روان آدم بازی میکرد دستت درد نکنه گلم
خیلیییییییییی بیشتر از هر چی که فکرشو کنی دوست دارم همه ی زندگیم

نفسیم:سلام به روی ماهت سرور منبوسهبوسهتویی دیگه میزنی تو گوشم چون به حرفت گوش ندادم البته درحد شکلک میزنیاخندهنه من اصلا به دل روده جونور دست نمیزنمفریادغیر از اون هرچی بگه میگم چشمبی تقصیرنوش جونت عشق من دیدی قبلش میگفتم میخوام برات بمب درست کنم بمبی شده بود برای خودشچشمکعاشششششششششششششششقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم مرد من بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووبوسهبوسهبوسهبوسهبوسه**بوسهبوسهبوسهبوسهبوسهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: